Tornado inc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

shammy hakemus [Declined]

Siirry alas

shammy hakemus [Declined] Empty Vs: shammy hakemus [Declined]

Viesti  Shamu Su 08 Helmi 2009, 16:49

joo kesti vastata -.-

tosiaan shammut enhan osalta täynnä
Shamu
Shamu
Admin

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 06.12.2008

https://tornadoinc.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

shammy hakemus [Declined] Empty shammy hakemus [Declined]

Viesti  runi Ti 03 Helmi 2009, 15:39

Hakemus kiltaanne.

characterin nimi, class ja spec.
Dlrun, shamaani, enhancment lvl80. Altti, ekilias, warru, protection lvl 70.

Aikaisemmat killat:
Kirkan mureinen torso. Jäi koska muut kiltalaiset alkoivat grindaamaan random pelaajien kanssa :/

Mikis haluan kiltaanne:
Koska kaverini Pesser suositteli teitä ja koska raidaatte paljon.

Mitä haluan pelistä:
Haluan kerrankin full tier setin ja aina paremman setin patchien myötä.

Linkki (tämän hetkiseen) geariin:


Kokemus:
Kokemsuta on karazhanista wow normal, tbc ja luonnolisesti Wotlk hc dungeonit (osa käymättä läpi ja naxxramasiin en valitettavasti ole kerjennyt)

Preqestit:
Prequesttjä en muista kuin karan pre qestin. en ole törmännyt Wotlk:ssa yhteenkään preqestiin vielä kun olen kerännyt parempaa kamaa.

Peliajat:
Normaalisti pelaan arkena jos työt sallivat eli pelaan päivittäin ja olen aina valmis hc tai raidiin. Ja jos vkloppusin ei ole muuta tekemistä niin sitten pelaan yleensä iltaisin.
Omistan ventrilon ja mikki kuulokkeet. Iältäni olen 27 ja asun turussa (en ole syntyperäinen enkä perinteinen turkulainen Very Happy joten älkää alkako vittuilemaan siitä!!!)

Vapaa sana:
Pelaajana olen valmis auttamaan parhaan kykyni mukaan kanssa kiltalaisiani ja aina valmis raidiin tai pyörimään Hc dungeonissa. Olen myös valmis vaihtamaan speckini resto shamaaniksi, mutta mieluiten pysysin enhancmenttinä

Kiitos kun luitte hakemukseni ja toivottavasti otatte yhteyttä pelissä tai sähköpostiini Mrfreezer@suomi24.fi.

Dlrun.

runi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa