Mage etsii mukavaa peli seuraa [Accepted]
3 posters
Tornado inc :: Rekry
Sivu 1 / 1
Vs: Mage etsii mukavaa peli seuraa [Accepted]
Juu no jäänpä odottelemaan vastausta...
Konik- Vierailija
nii no... noit mageja on tos 4kpl.
hmm hmm... no keskiviikkona lisää infoa
hmm hmm... no keskiviikkona lisää infoa
Iha hyvä pelaaja toi satiane ja irl tuttu et mun puolesta vihreetä valoo
Nyoa- Viestien lukumäärä : 1
Ditterikin täällä Onhan noita tuttuja onneks
Mut siis se oli vitsi... Se oli vaan sen esimerkki lauseen takia siinä.
Mut siis se oli vitsi... Se oli vaan sen esimerkki lauseen takia siinä.
Konik- Vierailija
Konik kirjoitti:
Linkki geariin (armory tms.)
Toivottavasti osasin linkittää :S
copy pastee vaa http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Satiainen
Ditteri- Viestien lukumäärä : 49
Mage etsii mukavaa peli seuraa [Accepted]
Characterin nimi, class ja lvl:
Hahmon nimi ois Satiainen (ukon ulkonäön takia) lvl 80, mage.
Altteja on muutama low lvl. Marras on alt jolla pelaan ja josta tulossa resto druidi, tällä hetkellä lvl 33
Aikaisemmat killat ja miksi ne jäivät?
Aikaisempia kiltoja on tällä serverillä Tontut. Sain lähöt, koska tauko oli liian pitkä. Ilmoitin asiasta kyllä killan foorumeilla. Taukoa pidin, koska ostin uuden koneen ja tauko meni, koska toimituksessa ja osien tilaamisessa kesti aika pitkään.
Miksi haluat liittyä kiltaamme?
Joo toi esimerkin syy on aika hyvä syy liittyä No ehei... Etsin mukavaa peli/raidi seuraa. Ja seuraa kenen kanssa voi jakaa raidi kokkemukset ja siinä sivussa voi saada niitä lootteja sitten.
Mitä haluat pelistä?
Tavotteena olis saada erillaisia kokemuksia, niin raideissa kuin muuallakin pelissä. Ja kaikki raidit olisin kiva vetää ja saada näyttävät epicit niskaan.
Kokemus raidaamisesta: Wow Classic, TBC?
Pre tBC kokemukset Onyxia's Lair ja Zul'Gurub. TBC raidit jäi kara, maggy tasolle. Mutta nyt olen kerennyt raidaamaan Naxx 10/25man.
Prequestit?
En ole kuin karan preQ aikanaan
Peliajat?
Koulun jälkeen arkena noin 00.00 asti ja jos raidi vaatii niin pidempään. Viikonloppusin tulee pelattua lähes kaikki aika kunhan jaksaa herätä hyvin valvotun yön jälkeen.
Omistatko kuulokkeet/mikrofonin ventrilon/ts:n ja uskallat avata suusi? aka. pelkäätkö että äänesi kuulostaa lapselliselta.
Kyllähän nuo asiat aina hävettää Mutta omistan ventrilon, mikin ja kuulokkeet.
Tietoa itsestäsi, esim. ikä, paikkakunta yms.
16 vuotias pitkätukka Lievestuoreelta, Jyväskylän kupeestä. Harrastuksia kahvinjuonti, elokuvat, musiikki ja kitaran soitto. Aika no life olen täytyy myöntää. Käyn toistaseksi Pk lisäopetusta ja nyt syksyllä yritän Nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajaksi.
Vapaa sana:
Pahoittelen kaikkia kirjotusvirheitä, mutta eihän kaikkee voi osata Jalostajalta voi kysellä jotain, jos jaksaa.. Ja Pesseriltä, jos se muistaa mua enää.
Hahmon nimi ois Satiainen (ukon ulkonäön takia) lvl 80, mage.
Altteja on muutama low lvl. Marras on alt jolla pelaan ja josta tulossa resto druidi, tällä hetkellä lvl 33
Aikaisemmat killat ja miksi ne jäivät?
Aikaisempia kiltoja on tällä serverillä Tontut. Sain lähöt, koska tauko oli liian pitkä. Ilmoitin asiasta kyllä killan foorumeilla. Taukoa pidin, koska ostin uuden koneen ja tauko meni, koska toimituksessa ja osien tilaamisessa kesti aika pitkään.
Miksi haluat liittyä kiltaamme?
Joo toi esimerkin syy on aika hyvä syy liittyä No ehei... Etsin mukavaa peli/raidi seuraa. Ja seuraa kenen kanssa voi jakaa raidi kokkemukset ja siinä sivussa voi saada niitä lootteja sitten.
Mitä haluat pelistä?
Tavotteena olis saada erillaisia kokemuksia, niin raideissa kuin muuallakin pelissä. Ja kaikki raidit olisin kiva vetää ja saada näyttävät epicit niskaan.
Kokemus raidaamisesta: Wow Classic, TBC?
Pre tBC kokemukset Onyxia's Lair ja Zul'Gurub. TBC raidit jäi kara, maggy tasolle. Mutta nyt olen kerennyt raidaamaan Naxx 10/25man.
Prequestit?
En ole kuin karan preQ aikanaan
Peliajat?
Koulun jälkeen arkena noin 00.00 asti ja jos raidi vaatii niin pidempään. Viikonloppusin tulee pelattua lähes kaikki aika kunhan jaksaa herätä hyvin valvotun yön jälkeen.
Omistatko kuulokkeet/mikrofonin ventrilon/ts:n ja uskallat avata suusi? aka. pelkäätkö että äänesi kuulostaa lapselliselta.
Kyllähän nuo asiat aina hävettää Mutta omistan ventrilon, mikin ja kuulokkeet.
Tietoa itsestäsi, esim. ikä, paikkakunta yms.
16 vuotias pitkätukka Lievestuoreelta, Jyväskylän kupeestä. Harrastuksia kahvinjuonti, elokuvat, musiikki ja kitaran soitto. Aika no life olen täytyy myöntää. Käyn toistaseksi Pk lisäopetusta ja nyt syksyllä yritän Nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajaksi.
Vapaa sana:
Pahoittelen kaikkia kirjotusvirheitä, mutta eihän kaikkee voi osata Jalostajalta voi kysellä jotain, jos jaksaa.. Ja Pesseriltä, jos se muistaa mua enää.
Konik- Vierailija
Similar topics
» DK tankki etsii kiltaa.[Declined]
» Mage 80 lvl
» Dhany - 80 - Rogue [Accepted]
» Rogue hakemus [Accepted]
» Wlock hakemus [Accepted]
» Mage 80 lvl
» Dhany - 80 - Rogue [Accepted]
» Rogue hakemus [Accepted]
» Wlock hakemus [Accepted]
Tornado inc :: Rekry