kattumattu niminen DK DPS ois hakemas suomalaista kiltaa...
3 posters
Tornado inc :: Rekry
Sivu 1 / 1
Vs: kattumattu niminen DK DPS ois hakemas suomalaista kiltaa...
steisi kirjoitti:Sanoisin että teeppä uus apply, ja käytä hituc enemmä aikaa.
jep tuol on valmis pohja mihi ne applyt voi tehä et copy pastee vaa sielt
Ditteri- Viestien lukumäärä : 49
Vs: kattumattu niminen DK DPS ois hakemas suomalaista kiltaa...
Sanoisin että teeppä uus apply, ja käytä hituc enemmä aikaa.
steisi- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 34
kattumattu niminen DK DPS ois hakemas suomalaista kiltaa...[Declined]
kattumattu. human dk, 80
oon eduskunnsa mutta l'hen siitä ku niil on raidit joskus sunnuntaina jos sillonkaa... elikkäs ei oikeestaa koskaa
haluisin joinaa kiltaa ku kuulin parilta kamulta jotka on killas et on hyvä kilta... ja muutenki suomalainen
haluun pelistä raideja, arena tiimiä, hauskoja ventti/ts kokemuksia ja kaikkea mukavaa
pelaan viikkosin klo 15.00 johki 1 asti yöhön ja viikonloppusin menee vaikka koko päivä ja yö jos on tarvis...
omistan mikroföönin, kuulokkeet, ventrilon ja ts:n ... uskallan sanoo sanottavani ja vittuukaa välii miltä kuulostan...
öö... oon 16w poika kangasniemiltä
huomenta kaikille.. jos ootte kiinnostuneita tästä mun hakemuksesta ottakaa yhteyttä vaikkapa pelisää..... kattumattu
oon eduskunnsa mutta l'hen siitä ku niil on raidit joskus sunnuntaina jos sillonkaa... elikkäs ei oikeestaa koskaa
haluisin joinaa kiltaa ku kuulin parilta kamulta jotka on killas et on hyvä kilta... ja muutenki suomalainen
haluun pelistä raideja, arena tiimiä, hauskoja ventti/ts kokemuksia ja kaikkea mukavaa
pelaan viikkosin klo 15.00 johki 1 asti yöhön ja viikonloppusin menee vaikka koko päivä ja yö jos on tarvis...
omistan mikroföönin, kuulokkeet, ventrilon ja ts:n ... uskallan sanoo sanottavani ja vittuukaa välii miltä kuulostan...
öö... oon 16w poika kangasniemiltä
huomenta kaikille.. jos ootte kiinnostuneita tästä mun hakemuksesta ottakaa yhteyttä vaikkapa pelisää..... kattumattu
vieras- Vierailija
Similar topics
» Joo eli Temporainer niminen ex tornaado tekemässä kam päkkiä!
» DK tankki etsii kiltaa.[Declined]
» Retribution paladin hakee kiltaa
» Hunteri hakee kiltaa [declined]
» DPS warru hakeepi raidi kiltaa...[Declined]
» DK tankki etsii kiltaa.[Declined]
» Retribution paladin hakee kiltaa
» Hunteri hakee kiltaa [declined]
» DPS warru hakeepi raidi kiltaa...[Declined]
Tornado inc :: Rekry
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa